TL-PVC-0034 RODE ZACHTE PVC-FOLIEVERPAKKING

Ook op medisch gebied heeft rode PVC-folie zijn toepassingen. Het kan worden gebruikt voor het verpakken van medische benodigdheden en apparaten. Het materiaal is steriel en kan indien nodig eenvoudig opnieuw worden gesteriliseerd. De rode kleur kan worden gebruikt om speciale instructies of waarschuwingen aan te geven, waardoor het voor zorgverleners gemakkelijker wordt om de pakketten te identificeren en te hanteren.

2024/09/10
plastic-producten

Top Leader Group biedt een breed scala aan plastic materialen, met complete verwerkings- en productiefaciliteiten voor plastic platen en films (waaronder plastic producten PVC polyvinylchloride, PET-polyethyleentereftalaat, PP-polypropyleen, HIPS High Impact Polystyreen, PLA Poly Lactic Acid, PC-polycarbonaatfolie, enz.).

2024/08/13
TopLeader Plastic introduceert zijn PVDC/PVC farmaceutische verpakkingsfilm, met precisie vervaardigd met behulp van PVDC-emulsie die volledig uit Europa is geïmporteerd.

PVC, PVDC/PVC farmaceutische verpakkingsfilm, PVC-film ▶ PVDC-emulsie 100% geïmporteerd uit Europa ▶ Strikt gecontroleerde kristalliniteit minimaliseert verbrossing en vergeling ▶ Inline detectie van defecten en offline afwijzing ▶ Snelle en tijdige levering

2024/08/05
Biologisch afbreekbaar materiaal op zetmeelbasis

Sommige biologisch afbreekbare materialen op basis van zetmeel, zoals PLA, worden momenteel steeds vaker gebruikt, en de prijzen ervan dalen geleidelijk, en er wordt verwacht dat ze geleidelijk de traditionele kunststoffen zullen vervangen.

2024/07/25
"Thermovormen met een stevig plastic huisdierlaken: de ultieme oplossing voor uw verpakkingsproblemen (en de speeltijd van uw kat)"

2024/07/02
Ontvang de laatste prijs? We reageren zo snel mogelijk (binnen 12 uur)
This field is required
Required and valid email address
This field is required
For a better browsing experience, we recommend that you use Chrome, Firefox, Safari and Edge browsers.